مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چطور در بورس سرمایه گذاری کنیم؟

چطور در بورس سرمایه گذاری کنیم؟

موفقیت در تجارت سهام ، اوراق قرضه و صندوق های متقابل ، نیاز به تحقیق و انتخاب سرمایه گذاری های مناسب برای اهداف مالی خاص شما و کسب درک از نیروهای پیچیده اقتصادی دارد که موجب تغییر جهت کلی بازار می شود. این فرایند یادگیری نمی تواند یک شبه انجام شود. خوشبختانه اطلاعات زیادی در رسانه های چاپی و در اینترنت وجود دارد تا به سرمایه گذاران کوچک کمک کند تا دانش لازم را برای شروع تجارت بورس کسب کنند.



آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

چطور سرمایه گذاری را یاد بگیریم؟

1- همه چیز را در مورد بورس کالا بخوانید. روزنامه وال استریت ژورنال ، بارون ، SmartMoney و تجارت سرمایه گذار روزانه منابع برجسته ای از اطلاعات در مورد بورس و سهامداران جدید و جانباز هستند. برای یک یا چند مورد از این مشترک شوید ، یا از کتابخانه عمومی دیدن کنید و آنها را بخرید تا پایه دانش خود را درباره سرمایه گذاری بسازید.


2- برای سرمایه گذاران کوچک به گروه های شبکه های اجتماعی اینترنتی بپیوندید. بحث ها را دنبال کنید و ببینید چگونه سایر سرمایه گذاران مانند شما تصمیم خود را می گیرند. آموزش انلاین بورس در مورد جنبه های سرمایه گذاری سهام که نمی فهمید سؤال کنید.


3- در یک خبرنامه سرمایه گذاری مشترک شوید. دهها خبرنامه هفتگی و ماهانه با مشاوره ، توصیه ها و پیش بینی های بورس منتشر می شوند. به رتبه بندی Hulbert Financial Digest نگاهی بیندازید که توصیه نامه های خبرنامه ها با گذشت زمان عملکرد خوبی برای سرمایه گذاران داشته و یکی از خبرنامه های دارای رتبه بالاتر را انتخاب کنید.



4- حساب کاربری سهام آنلاین را تنظیم کنید. افتتاح حساب کاربری آنلاین می تواند با پرداخت وام 500 دلاری انجام شود. ابزار تجارت و تحقیقات سرمایه گذاری موجود در وب سایت را مطالعه کنید.


5- نمونه کارها نمونه بسازید. لیستی یا نمونه کارها از سرمایه گذاری های خود را ایجاد کنید که به نظر شما ارزش خود را بالا می برد. تغییرات قیمت اینها را طی یک دوره سه تا شش ماهه نظارت کنید. اگر نتایج به شما اطمینان کافی در مهارتهای انتخاب سرمایه گذاری خود می دهد ، می توانید در واقع خرید سهام در حساب آنلاین خود را شروع کنید.


قبل از شروع انتخاب سرمایه گذاری ، در مورد اهداف سرمایه گذاری و نگرش خود به ریسک فکر کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که تجارت بورس شامل یک عنصر مهم ریسک است - می توانید پول خود را از دست دهید. تصمیم بگیرید که آیا هدف شما قدردانی بیش از حد قیمت است یا بیشتر به حفظ سرمایه متمرکز شده است. این تصمیمات شما را در انتخاب سهام ، اوراق قرضه یا صندوق های متقابل راهنمایی می کند.


چرا در بازار سهام سرمایه گذاری می کنید؟

ما برای ایجاد ثروت خود در طولانی مدت در سهام سرمایه گذاری می کنیم. در حالی که برخی افراد سهام را به عنوان یک سرمایه گذاری ریسک پذیر می دانند ، بسیاری از تحقیقات ثابت کرده اند که قرار دادن پول شما در سهام مناسب برای مدت طولانی (پنج تا 10 سال) می تواند بازده ضرب و شتم تورم را فراهم کند - و یک گزینه سرمایه گذاری بهتر از واقعی باشد. املاک و طلا


مردم همچنین ضمن سرمایه گذاری در بازارهای سهم ، استراتژی های کوتاه مدت دارند. در حالی که سهام در مدت زمان کوتاه می تواند بی ثبات باشد ، سرمایه گذاری در سهام مناسب می تواند به معامله گران کمک کند سود سریع کسب کنند.

تگ ها :   بورس
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده